شرکت جهان صنعت کرمانشاه

شرکت جهان صنعت کرمانشاه
فهرست مطالب

    جهان صنعت کرمانشاه

    جهان صنعت کرمانشاه با در اختیار داشتن ماشین آلات مختلف قابلیت فعالیت در زمینه های مختلف طراحی، ساخت و تولید را دارد. بر این اساس شرکتهای طرف قرارداد از نقطه شروع تا انتها کارسپاری مورد نظر را انجام و از تجارب ارزشمند این شرکت در زمینه طراحی ، ساخت و تولید استفاده بهینه برده و گامی مهم در جهت پویایی صنعت داخلی و قطع وابستگی خارجی برمی دارند.

    تاریخچه شرکت جهان صنعت کرمانشاه

    شرکت جهان صنعت کرمانشاه با توجه به تجربه و پتانسیل موجود در زمینه ساخت و طراحی ماشین آلات صنعتی ، این توانایی را دارد تا علاوه بر ساخت محصولات صنعت فولاد ، ساخت محصولات فلزی در سایر صنایع نظیر سیمان ، پالایشگاهها و پتروشیمی ، نساجی و نیز بخش خدمات را انجام دهد.

    علاوه بر طراحی و ساخت این شرکت می تواند در زمینه مهندسی معکوس محصولات ، تهیه نقشه های صنعتی ، تعمیر و سرویس ماشین آلات و نیز آموزش خدمت رسانی نماید.

    از جمله فعالیتهای جانبی جهان صنعت کرمانشاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    •  محصولات جانبی خط نورد
    •  محصولات جانبی ذوب آهن
    • محصولات جانبی احیای سنگ آهن
    • پکیج سیستم تصفیه فاضلاب مجتمع جهان فولاد
    •  دریچه های غبارگیر ذوب آهن
    •  گیوتین ها
    • شاسی ها و فریم های سفارش داده شده
    •  سیلندرهای هیدرولیکی خط نورد و ذوب

    شروع فعالیت شرکت جهان صنعت کرمانشاه

    شرکت جهان صنعت کرمانشاه فعالیت خود را در سال ۱۳۷۶ در زمینه ساخت ، نصب و راه اندازی ماشین آلات خطوط نورد فولادی و سایر ماشین آلات صنعتی و در غرب کشور واقع در استان کرمانشاه، آغاز کرد.

    فعالیت رسمی

    جهان صنعت کرمانشاه  فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۹۳ با ثبت شرکت  با هدف فعالیت در زمینه طراحی و تولید قطعات و ماشین آلات خطوط نورد فولادی و تولید انواع ماشین آلات صنعتی شروع نموده است.

    دانش بنیان

    در سال ۱۳۹۷ با توجه به فعالیت های درخشان و نوآوری های مهندسی گروه طراحی و تولید جهان صنعت کرمانشاه به عنوان شرکت دانش بنیان در زمینه ساخت ماشین آلات صنعتی (نورد و ذوب) در لیست شرکت های دانش بنیان قرار گرفت.

    خدمات جهان صنعت کرمانشاه

    •  ارائه امور مشاوره
    •  جرای طرح های بومی سازی
    • طراحی و مهندسی معکوس
    •  اسکیچ و تهیه نقشه از قطعات و ماشین آلات صنعتی
    •  ارائه خدمات مهندسی و مدیریت فنی
    • نظارت بر پروژه های نصب تجهیزات نوردی

    در جهان صنعت کرمانشاه کلیه امور مهندسی ساخت و تولید و مشاوره فنی از گام نخست تا پایان زیر نظر کارشناسان و پرسنل مجرب فنی صورت می پذیرد. مهندسی معکوس، تعیین و تشخیص و تامین متریال خاص بر اساس شرایط کاری تعریف شده، قطعات و ماشین آلات نمونه، پردازش و کنترل کلیه مراحل طی پروسه ساخت با نظارت تیم فنی این شرکت در حال اجرا می باشد.

    جهان صنعت کرمانشاه در حال حاضر به یکی از قطب های بومی سازی تولید ماشین آلات صنعتی یا سنگین به خصوص صنعت فولاد با کیفیت قابل رقابت با شرکت‌های خارجی و برندهای مطرح دنیا تبدیل گردیده که با تلفیقی از پرسنل جوان تحصیل‌کرده و پرسنل با تجربه و کارآزموده در کنار سایر کارخانجات داخلی در کشور عزیزمان گذر حال فعالیت است.

    حضور در نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی و ارائه توانمندی های این شرکت، بیانگر نقش پررنگ در زمینه ساخت و پشتیبانی صنایع مختلف کشور می باشد.

    محصولات جهان صنعت کرمانشاه

    1. ماشین الات خط نورد جهان صنعت کرمانشاه

    • بستر خنک کن جهان صنعت کرمانشاه
      بستر خنک کن (Cooling Bed)، تجهیزاتی در خط نورد است که به منظور چیدمان محصول و خنک کردن و بسته بندی محصول نهایی استفاده می شود . بستر خنک کننده به صورت گامی و با مکانیزم های مختلف می باشد.
    • ترمکس
      ترمکو یا ترمکس بخشی از مجموعه خط نورد می باشد که برای خنک کردن و به منظور افزایش خواص مکانیکی میلگردهای آجدار استفاده می شود. ترمکس قبل از بستر خنک کننده و به دنبال آخرین استند نورد میلگرد قرار می گیرد که با استفاده از سیال خنک کننده )آب) ساختار مطلوب و موردنظر را برای میلگرد ایجاد می کند.
      در این مجموعه بر اساس سرعت خط نورد و نیز با توجه به ظرفیت محصول تولیدی در ابعاد و اندازه های مختلف و با ایجاد نازلهای آب فشار و دبی مطلوبی از سیال جهت انجام عملیات فراهم می شود. ملاحظاتی از جمله آببندی مناسب دستگاه و انتخاب جنس مناسب برای نازل ها در داخل ترمکس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
    • رولیک انتقال جهان صنعت کرمانشاه
      در خط نورد به طور گسترده ای از رولیک های انتقال جهت جابجایی شمش ها و یا محصورلات نورد شده استفاده می گردد. این رولیک ها برای انتقال شمش و محصول در نقاط مختلف خط تولید استفاده می شود ودر چند مدل که تفاوت آنها مربوط به طول آنها و قطر رولیک ها ، عرض رولیک ها میباشد ، ارایه می شود.
      این مجموعه به وسیله موتورهای الکتریکی و از طریق تسمه و پولی و یا چرخ زنجیر غلتک هایی به حرکت در می آید که توسط آنها می توان محصولات و مواد مختلف در مجموعه را جابجا کرد. انتخاب موتورها و محاسبات مربوط به تسمه ها و زنجیر ها قبل از مرحله ساخت انجام گرفت و پس از آن عملیات ساخت و مونتاژ توسط متخصصین مجموعه جهان صنعت انجام شد.
    • قفسه استند نورد
      یکی ازماشین آلات مهم در صنعت نورد و فولاد، قفسه استند نورد است که در تولید مقاطع: تیرآهن، میلگرد، سپری، نبشی و … بکار برده می شود. این دستگاه همراه با متعلقات مونتاژی آن دارای غلطکهایی کالیبر شده است که با توجه به نوع محصول طراحی و با دریافت نیرو و گشتاور لازم از گیربکس و نهایتا گاردان، عملیات تولید مقاطع فولادی را به انجام می رساند.
      انواع استند با توجه به نوع خط نورد به دو صورت افقی و عمودی و با مکانیزم تنظیم هیدرولیکی، پنوماتیکی و دستی در جهان صنعت کرمانشاه ساخته می شوند.
      همچنین قفسه های نورد را بر اساس نوع کار به دو نوع تقسیم می شود :
      1. دستگاه های پیش نورد
      2. دستگاه های پس نورد
      شرکت دانش بنیان جهان صنعت کرمانشاه (JSK) با تجربه در طراحی، ساخت و بهینه سازی این دستگاه صنعتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون تولیدات خود را به صورت کلی و جزئی به شرکت های بسیاری عرضه نموده است.
    • قیچی پروانه ای (Fly Shear)

      پس از اتمام عملیات نورد مقاطع فولادی با توجه به افزایش طول فلز حین انجام عملیات نورد برش محصول بر اساس طولهای مورد سفارش بازار امری غیر قابل اجتناب است. در این راستا یکی از متدها برشکاری محصول پس از تولید، استفاده از قیچی پروانه ای است،که استفاده از این روش جهت سرمایه گذاری پایین بکار میرود. مهمترین خصوصیت آن برش محصول در حین تولید و حرکت می باشد و مهمترین مزیت آن کاهش طول سالن تولید است.

    • کوره پیش گرم نورد

      برای حرارت دادن به مواد اولیه (شمش ها) جهت رسیدن به تبلور مجدد (خمیری شدن) از کوره پیش گرم استفاده می شود.کوره های پیش گرم معمولا با سوخت های گازی (گاز طبیعی ، گازهای کوره بلند وکُک سازی) و یا سوخت مایع (مازوت) کار می کند و معمولا این کوره ها به شکل یک اتاق بزرگ و طویل است که از چندین منطقه حرارتی تشکیل شده که به دو دسته تقسیم بندی می شود.

             1.کوره پیش گرم فشار دهنده
             2. کوره پیش گرم گامی

    • گاردانهای انتقال نیرو

      از میل گاردان ها یا cardan shaft برای انتقال نیرو و گشتاور بین دو محور محرک و متحرک که با یکدیگر فاصله و گاها اختلاف سطح دارند و نمی توانند به طور مستقیم به یکدیگر وصل شوند، استفاده می شود.
      گاردان ها با توجه به نوع کاربرد مورد نظر و نیز بر اساس میزان گشتاور ، زاویه چرخش، میزان انتقال نیرو و فاصله از محور متحرک با فرایندهای مختلفی تولید می شوند.

    • گیربکس صنعتی

      گیربکس های صنعتی عمدتا به صورت گیربکس کاهنده عمل می کنند که با کاهش دور و افزایش گشتاور شرایط لازم برای انجام فرآیند مورد نظر را تامین می کنند. در صنعت نورد این فرآیند همان عملیات تغیر فرم مقاطع توسط استندها می باشد.
      در شرکت جهان صنعت گیربکس ها در طرحها و شکلهای مختلف و نیز با توجه به ظرفیت کاری در اندازه های مختلفی عرضه می گردد. از جمله گیربکس های ساخته شده توسط این شرکت می توان به گیربکسهای هلیکال و حلزونی اشاره کرد.

      2. ماشین آلات ذوب آهن شرکت جهان صنعت کرمانشاه

    • اسلاید گیت جهان صنعت کرمانشاه

    سیستم اسلاید گیت دارای دو نوع سیستم عملکرد به صورت هیدرولیکی و پنوماتیکی می باشد که در روند انتقال مواد مذاب از پاتیل به تاندیش نقش کنترل کننده دارد .

    سیستم اسلاید گیت در قسمت تحتانی پاتیل نصب شده و با تغییر سایز منفذ ورودی، جریانی یکنواخت از مذاب را با سرعت قابل کنترل به داخل تاندیش هدایت می کند.

    شرکت دانش بنیان جهان صنعت کرمانشاه با پیشینه چندین ساله در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی، قادر به تولید انبوه این محصول با توجه به سفارشات رسیده به این شرکت می باشد.

    • تاندیش ذوب آهن جهان صنعت کرمانشاه

    تاندیش تجهیزی است که در ریخته‌گری فلزات استفاده می شود جهت ساخت آن از متریال های که مقاومت بالایی استفاده می گردد و در فرایند ریخته‌گری برای انتقال فولاد مذاب از یک پاتیل فولادی به قالب، از یک ظرف میانی به نام تاندیش استفاده می‌شود . شرکت جهان صنعت (JSK) قادر به ساخت تاندیش و ارائه آن طبق نمونه و خصوصیات ذیل به شرکت ذوب آهن بیستون می باشد.

    • شاهین جرثقیل ذوب آهن

    جرثقیل های سقفی جهان صنعت کرمانشاه کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند. در مواردی برای بهبود کارآن از یک شاهین موسوم به شاهین جرثقیل استفاده می گردد.
    شاهین جرثقیل کاربردهای متنوعی می تواند داشته باشد. از جمله حفظ تعادل دینامیکی و استاتیکی در هنگام حمل بار و جلوگیری از چرخش و تاب خوردن بار و افزایش سطح ایمنی در حمل بار توسط جرثقیل.

    مزایای استفاده از تولیدات شرکت جهان صنعت کرمانشاه

    شرکت جهان صنعت کرمانشاه یک شرکت دانش بنیان و با اتکا به دانش نیروهای بومی است که در طی چند سال فعالیت خود اقدام به ساخت اکثر تجهیزات و قطعات خطوط نورد کرده است.

    به عنوان یک تولید کننده شاهین جرثقیل حرفه ای در ایران، جهان صنعت کرمانشاه می تواند طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات را با خدمات “کلید در دست” عرضه کنیم. همچنین جهان صنعت کرمانشاه می تواند سایر نیازهای غیر استاندارد را با توجه به نیازهای کاربران طراحی، تولید و اصلاح کند.

    • خدمات حرفه ای مهندسی
    • قیمت رقابتی و کیفیت عالی محصول
    •  عملکرد پایدار و کم استهلاک
    •  کارکرد و نگهداری آسان ماشین آلات
    • سرمایه گذاری کمتر
    •  سفارشی سازی محصولات بر اساس نیاز شما
    •  مصرف کم انرژی
    • خدمات پس از فروش مادام العمر
    •  امکان نصب و راه اندازی اولیه توسط ما

    دفتر مرکزی جهان صنعت کرمانشاه: تهران، خیابان پاسداران، نگارستان هفتم، شماره 25
    تلفنهای دفتر مرکزی: 021-22841460

    
    Jahan Sanat Kermanshah Company
    نظر شما