شرکت رام پارس فرو فولاد

شرکت رام پارس فرو فولاد
فهرست مطالب

    رام پارس فرو فولاد

    رام پارس فرو فولاد پیشرو در زمینه تولید فروسیلیکو منگنز و فرومنگنز با کیفیت ، تولید کننده این محصولات برای اولین بار با شعار ” ساخته شده در ایران” (Made in Iran) با هدف کاهش واردات فروسیلیکو منگنز و فرومنگنز به بهره برداری رسیده است.

    تاریخچه رام پارس تهران

    پیشرفت و ارتقای شرکت رام پارس فرو فولاد ، بر شانه های بیش از ۳۴ سال تجربه موسسین آن در زمینه تولید فروآلیاژ و صنعت فولاد سازی استوار می باشد. کارخانه رام‌پارس فرو فولاد ساوه با سرمایه‌گذاری یک شرکت هندی افتتاح شد.

    رام پارس فرو فولاد، به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت، دارای سابقه تامین پیوسته فروسیلیکو منگنز و فرومنگنز در ایران از سال ۱۳۹۲ از تولیدات کارخانه خود،واقع در کشور هند می باشد و اکنون هدف اصلی خود را تامین نیاز فروسیلیکو منگنز و فرومنگنز تولیدکنندگان فولاد ایران در داخل قرار داده است.
    شرکت رام پارس فرو فولاد دارنده جدیدترین تکنولوژی ساخت فروآلیاژ با بروزترین امکانات در ایران است. کارخانجات تولید کننده ی فولاد با هدف کاهش واردات و افزایش صادرات فعالیت خود را آغاز نموده است و اشتغال برای افراد متخصص و غیر متخصص فراهم نموده است.

    هم اکنون با به کارگیرى فن آورى مدرن، خلاقیت و نیروهاى متخصص و فارغ التحصیل و همچنین توسعه ی تولیدات و محصولات در حوزه ی فولاد فعال است همچنین از قسمت هاى مختلف تولید و طراحى بهره مند مى باشد به گونه اى که تمامى مراحل تولید به صورت مکانیزه و به وسیله ماشین آلات روز دنیا صورت مى پذیرد.

    اهداف شرکت رام پارس فرو فولاد

    •  نوآوری
    • اشتغال زایی توسط رام پارس فرو فولاد
    •  رضایت مشتریان رام پارس ساوه
    • جدیدترین تکنولوژی

    چشم انداز رام پارس فرو فولاد

    چشم انداز شرکت رام پارس فرو فولاد تولید تمامی فروسیلیکومنگنز و فرومنگنز مورد نیاز تولیدکنندگان فولاد ایران برای رساندن واردات این اقلام به “صفر” می باشد. این هدف باعث ایجاد ۷۰۰۰ شغل برای ایرانیان بطور مستقیم و غیر مستقیم می گردد.

    محصولات رام پارس فولاد 

    رام پارس فرو فولاد تولیدکننده مواد اولیه صنایع فولادی با عنوان فروسیلیکو منگنز است و این مواد اولیه به جهت ذوب در صنایع فولادسازی کاربرد دارد.
    افتتاح فاز 2 و 3 این کارخانه نیاز داخلی کشور به فروسیلیکو منگنز را کاملا تامین و طبق توافقات صورت گرفته مازاد تولیدات توسط سرمایه‌گذار صادر می شود.
    فروسیلیکو منگنز یک آلیاژ با مقادیر زیاد منگنز و سیلیس می باشد. و به طور گسترده به عنوان یک عامل آلیاژ ساز در تولید فولاد کاربرد دارد و نقشی اساسی در استحکام، سختی و انعطاف فولاد ایجاد می کند. از این رو به عنوان یکی از مواد اصلی فرآیند فولاد سازی می باشد.
    منگنز جزء اصلی در فولاد سازی است که باعث افزایش استحکام کششی فولاد میگردد و سیلیس به عنوان یک دی اکسید کننده در رها سازی گازهای غیرمطلوب محلول در ذوب کاربرد دارد.
    فرومنگنز با داشتن مقادیر زیاد منگنز یک عامل آلیاژساز بسیار مهم در فولاد سازی می باشد. افزودن 0.25 تا 13% منگنز با حذف تشکیل سولفیدهای آهن باعث استحکام فولاد در دماهای بالا می گردد. منگنز همچنین باعث بهبود مقاومت فولاد در برابر ضربه و سایش می گردد.

    1- فروسیلیکومنگنز رام پارس فرو فولاد (2710412302)
    ظرفیت تولید: 18000.00
    2- فروکروم رام پارس فرو فولاد (2710412319)
    ظرفیت تولید: 1000.00
    3- فرومنگنز با کربن بیش از 2درصد وزنی (2710512313)
    ظرفیت تولید: 1000.00
    4- فروسیلیسیم با سیلیکون بیش از 55 درصد وزنی (2710512317)
    ظرفیت تولید: 1000.00

    موضوع شرکت کارخانه رام پارس

    • تولید و ساخت، تهیه و توزیع، بسته بندی
    •  خرید و فروش، طراحی و مونتاژ
    •  مشاوره فنی و پخش و واردات و صادرات کرومات آهن ـ سیلیکات آهن ـ فرومنیزیم و کلیه آهن آلات و فلزات به جز فلزات گرانبها و نورد فلزات و فولاد و آهن آلات و ماشین آلات صنعتی و مواد اولیه
    •  واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی
    •  انعقاد قرارداد داخلی و خارجی توسط رام پارس فرو فولاد
    • اخذ و اعطای نمایندگی داخلی و خارجی
    •  تاسیس شعب در داخل و خارج از کشور
    •  شرکت در مناقصات و مزایدات داخلی و خارجی
    •  مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های صنعتی و فلزی و صنایع فولاد و جذب سرمایه گذاری خارجی درخصوص راه اندازی کارخانجات تولید کرومات آهن ـ سیلیکات آهن ـ فرو منیزیم
    •  برپایی و شرکت در نمایشگاههای تخصصی کالا در داخل و خارج از کشور
    • اخذ وام و اعتبار و ضمانت نامه بانکی و گشایش اعتباری اسنادی. ال سی. در بانکها و موسسات مالی اعتباری در داخل و خارج از کشور برای شرکت پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح
    
    
    Ram Pars Ferro Steel Company
    نظر شما