شرکت اطمینان فولاد اسپادان

شرکت اطمینان فولاد اسپادان
فهرست مطالب

    اطمینان فولاد اسپادان

    اطمینان فولاد اسپادان با هدف تولید انواع شمش های فولادی به ظرفیت اسمی 67000، در سال 1396 در شهرک صنعتی سنجزی تاسیس شد.

    تاریخچه شرکت اطمینان فولاد اسپادان

    شرکت اطمینان فولاد اسپادان در تاريخ  96/02/26 در اداره ثبت استان اصفهان به ثبت رسيد و فعاليت خود در زمينه توليد شمش فولادی را آغاز نموده و سپس خريد تجهيزات مورد نياز از قبيل کوره القايی، خط ريخته گری مداوم و …. توليد در سال 1399به حداکثر ظرفيت رساند.

    استفاده از انواع شمش  به تکنولوژی خط نورد کارخانه بستگی دارد و در بسیاری از کارخانه‌های مدرن از هردو شمش استفاده می‌کنند. برای تولید میلگردهای ریز می‌توان از شمش ۱۲۰ و ۱۳۰ نیز استفاده کرد.

    طراحی خط تولید برخی کارخانه‌ها به شکلی است که حتی از شمش ۱۵۰ نیز می‌توان در تولید سایز ۸ و ۱۰ و یا حتی میلگرد کلاف استفاده نمود.

    اطلاعات خط توليد کالا

    تعداد خطوط توليداطمینان فولاد اسپادان : دو خط ريخته گری ccm

    برنامه زمانبندی تعميرات دورهای منجر به توقف توليد: ماهيانه24ساعت و اورحال سالانه به مدت10روز در فصل تابستان

    مشخصات سهامداران يا شرکاء دارای بالای10%سهام (سرمايه):
    در حال حاضر سرمايه ثبت شده شرکت به شناسه ملی 14006772948 مبلغ 1.000.000 ريال می باشد.

    ترکيب سهامداران بالای10درصدشرکت
    • بهزاد بخشی مهوار ، دارای 98 % کل سهام شرکت می باشد.

     

    محصولات اطمینان فولاد اسپادان

    تولید انواع شمش های فولادی اطمینان فولاد سپاهان

    •  شمش بیلت
    • شمش بلوم

    تنها تفاوت شمش بلوم با شمش بیلت این است که عرض بلوم کمی بیشتر از بیلت است. اصلی‌ترین کاربرد شمش بلوم در ساخت انواع ریل، سپری، قوطی آهن، تیر آهن، نبشی و غیره است. ناگفته نماند که این روزها شمش بلوم با نام شمش فابریک نیز شناخته می‌شود.

    از شمش به اصطلاح بلوم در تولید میلگردهای صنعتی و تعیین قیمت میلگرد استفاده می‌شود. برای سایزهای مختلف میلگرد از شمش 3SP یا st44-2 بار کربن حداکثر ۲۲، در بسیاری از کارخانه‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    بهتر است بدانید که از شمش 5SP به منظور تولید میلگردها تا سایز ۲۵ استفاده می‌شود. برای میلگردهای سایز ۲۵ به بالا از شمش با گرید Gr60 بهره گرفته می‌شود. شمش‌های با گرید 5sp Rst34 1006 1008 در تولید میلگرد کلاف استفاده می‌شود.

    • شمش بیلت شرکت فولاد اسپادان اصفهان

    بیلت یکی از انواع شمش فولادی به حساب می‌ آید که کاربرد زیادی داشته و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. می‌توان گفت، اگر شمش به صورت مستقیم از تولید ccm به مصرف نورد برسد، آن را بیلت می‌ نامند.

    • شمش بلوم شرکت اطمینان فولاد اسپادان

    شمش بلوم یکی دیگر از انواع شمش‌های فولادی بوده و آخرین مورد از انواع شمش فولادی است. این محصول در انواع مختلفی با کمک فرایند نورد اطمینان فولاد اسپادان،  تولید، و روانه بازار می‌شود.

    در ابتداس سال 1400 مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های جداگانه از پذیرش شمش فولادی شرکت اطمینان فولاد اسپادان و قیر شرکت تولیدی قیر شرق در بازار اصلی این بورس خبر داد.

    مشکلات اساسی شرکت اطمینان فولاد اسپادان

    بهزاد بخشی مدیرعامل اطمینان فولاد اسپادان بر ضرورت همکاری توانیر با تولیدکنندگان فولاد تاکیدکرده و معتقد می باشد تعطیلی واحدهای تولیدی صنعت فولاد در نتیجه محدودیت‌های مصرف برق، ضمن برهم زدن تعادل بازار باعث بروز مشکلاتی متعددی در این صنعت و صنایع وابسته به فولاد می‌شود.

    قطعی برق تعادل بازار فولاد را برهم زده است و در حال حاضر تقاضا برای شمش فولادی رو به افزایش است و بازار با کمبود شمش و افزایش قیمت آن مواجه روبرو می باشد.

    شرکت توانیر باید با شرکت‌های تولیدی همکاری کند. برای حل مشکل کمبود برق، نباید نخست به سراغ تولید و تعطیلی واحدهای تولیدی رفت؛ چرا که این موضوع باعث کاهش تولید واحدهای صنعتی شده و در نهایت ممکن است کمبود و گرانی برخی محصولات را در بازار به همراه داشته باشد.

    Aspadan Steel Assurance Company
    نظر شما