شرکت فولاد نطنز اصفهان

شرکت فولاد نطنز اصفهان
فهرست مطالب

    مجتمع فولاد نطنز اصفهان

    شرکت فولاد نطنز در سال 1378 در قالب طرح توسعه و با هدف تولید انواع میلگرد صنعتی و ساختمانی و تامین مواد اولیه واحدهای صنایع مفتولی خود با نیت ارائه خدمت در بخش صنعت و جلوگیری از واردات محصولات فولادی به کشور و ایجاد حداقل ده هزارفرصت شغلی بنا گردید.

    تاریخچه شرکت فولاد نطنز

    مجتمع فولاد نطنز ، فعاليت خود را از اواخر دهه چهل در خيابان پامنار تهران با فروش آهن آلات ساختماني آغاز و در اوایل دهه پنجاه در کنار تجارت در بخش صنعت، با توليد محصولات فولادي فعاليت خود را وسعت بخشيده و اقدام به تاسيس مجتمع این کارخانجات نمودند.

    با تلفيق علم و تجربه با توليد انواع مفتول هاي صنعتي، ساختماني، آرماتور بندي و … تحولي جديد در عرصه محصولات متنوع در اين زمينه به وجود آورده. و متعاقباً در مدت زمان اندکي توانستند در بخش صنايع مفتولي نقش تعيين کننده اي در توليد و بازار فروش ايفا نمايند.

    این شرکت فعاليت خود را در قالب توسعه کارخانجات فولاد نطنز و با هدف توليد انواع ميلگرد صنعتي، ساختماني و تامين مواد اوليه صنايع مفتولي و ايجاد زمینه اشتغال در سطح منطقه و کشور در سال 1378 آغاز و در بهمن ماه سال 1382 توانست فاز اول تولید کارخانه را به بهره برداري برساند.

    این مجتمع با دارا بودن امکانات وتجهیزات کارآمد و مطرح درصنعت فولاد در شهر صنعتي فولاد نطنز واقع در شهرستان نطنز بنا گرديده است.

    مجتمع فولاد نطنز به همت کارکنان پر تلاش، متخصص و با تکيه بر دانش روز دنيا توانسته است بر تارک صنعت فولاد کشور به عنوان نامي ماندگار درخشيده و سالانه از واردات صدها هزار تن محصولات فولادي جلوگيري نمايد.

    محصولات شرکت شرکت فولاد نطنز اصفهان

    انواع میلگرد کلاف آجدار نطنز و میلگرد شاخه‌ای در دو نوع ساده و آجدار در این مجتمع تولید می‌شود. میلگردهای آجدار یکی دیگر از محصولات شرکت مجتمع فولاد نطنز است که تحت استاندارد ملی 3132 تولید می‌شود. تجهیزات خطوط نورد تولید میلگرد از شرکت‌های معتبر ایتالیایی خریده شده و انواع میلگرد با قطر بالا تولید می‌شوند.

    1- میلگرد شاخه ای و کلافی مجتمع تولیدی فولاد نطنز

    میلگرد مجتمع فولاد نطنز از نوع شاخه‌ای با گرید 1A، A2، A3 و A4 در سایزهای 8 تا 32 میلیمتر تهیه می‌شود. میلگرد A4 با مشخصه آج 500 استحکام 25 درصد دارد که بالاتر از میلگردهای دیگر است.

    این میلگرد، مناسب ساخت و ساز مطمئن است. تجهیزات موردنیاز خطوط تولید میلگرد کلافی از آلمان تهیه شده است.

    در خط تولید میلگرد کلافی، انواع میلگرد آجدار در گریدهای A2 و A3، میلگرد ساده و انواع مفتول صنعتی و کششی به حالت کلاف تهیه می‌شود.

    مفتول‌های این مجتمع، تحت استانداردهای ASTM A510، SAE J403 و DIN10016 تولید می‌شوند. مفتول‌ها شامل مفتول کله‌زنی سرد، مفتول برای الکترود و سیم جوش و مفتول فولادی کم‌کربن است. مفتول کله‌زنی سرد برای تولید انواع پیچ و پرچ در صنایع سیم کششی استفاده می‌شود.

    2- کلاف

    فولاد نطنز با توان تولید کلاف و میلگرد از سایز ۵/۶ تا ۳۲ یکی از بزرگترین و متنوع ترین سبدهای تولید را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

    از مزیت های مهم این کارخانه امکان تولید شمش،کلاف و میلگرد آلیاژی با توجه به سفارش مشتری می باشد. کلاف های تولید شده در این کارخانه دارای گواهینامه از نظر کیفی می باشد. در آزمایشگاه های این کارخانه انواع مواد اولیه وارد شده به مجموعه نظارت دقیق می شود.

    خط مشی کیفیت ، زیست محیطی وایمنی وبهداشت شغلی فولاد نطنز اصفهان

    مجتمع فولاد نطنز ، به منظور تکمیل چرخه فولاد سازی در راستای مشارکت در توسعه صنعتی کشور، با تاًکید بر رعایت اصل رضایت مشتری و توجه به رسالت اجتماعی خود و با تبعیت از الزامات قانونی مرتبط، با پیاده سازی سیستم یکپارچه مدیریت کیفیت و اجرای آن، موارد ذیل را در راس اهداف خود قرار داده است.

    رئوس مفاد خط مشی شرکت به شرح ذیل می باشد:

    1.  افزایش میزان رضایت مشتریان از طریق بکارگیری اثر بخش سیستم مدیریت یکپارچه در فولاد نطنز
    2. ارتقا مداوم کیفیت محصولات با بکارگیری فن آوریهای نوین ، منطبق بر استانداردهای ملی وجهانی
    3. استفاده مطلوب از ماشین آلات و تجهیزات موجود در جهت افزایش سطح کیفی محصولات
    4. ارتقا سطح مهارت ، توانمندی و دانش نیروی انسانی از طریق آموزش مستمر
    5. ارج نهادن به نیروی انسانی بعنوان با ارزشترین سرمایه شرکت
    6. بهینه سازی مصرف منابع و انرژی بر اساس مبانی توسعه پایدار
    7. پیشگیری از آلودگی های آب، هوا ، خاک واهتمام لازم جهت کاهش پیامدهای نا مطلوب زیست محیطی
    8. پیشگیری از بیماریها و حوادث ناشی از کار و تلاش در جهت کاهش مداوم آنها
    9. ارتقا سطح بهداشت و ایمنی در سطح شرکت
    10. استفاده از محصولات و خدمات تامین کنندگانی که از لحاظ کیفی و رعایت مسائل زیست محیطی ، ایمنی و بهداشت مورد تایید باشد.

    گواهی نامه‌های مجتمع فولاد نطنز کارخانه

    در پی روند چشمگیر توسعه و پیشرفت کمی و کیفی محصولات تولید شده درفولاد نطنز   و احراز توانایی رقابت در عرصه بازارهای جهانی و حضور در بازار صادراتی، شرکت مجتمع کارخانجات صنایع با ایجاد سیستم های مدیریت کیفیت جامع (MIS) موفق به دریافت گواهی نامه ها و استانداردهای گوناگونی شده است. از جمله:

    • سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001-2008
    • سیستم‌ های مدیریت زیست محیطی ISO 14001-2008
    • سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001-2008
    • استاندارد ملی 3132 ایران جهت تولید میلگرد آجدار

    فرصت هاي شغلي فولاد نطنز

    شرکت فولاد نطنز (سهامی خاص) در نظر دارد نسبت به جذب و استخدام نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین متقاضیان واجد شرایط در کارخانجات فولاد واقع در شهرستان نطنز و دفتر مرکزی واقع در تهران اقدام نمایند. لذا متقاضیان می توانند جهت اطلاع وثبت نام به سایت این شرکت به نشانی: www.natanzsteelmelting.com مراجعه فرمایند.

    فرصت های شغلی مورد نیاز در کارخانجات نطنز عبارتند از:

    مکانیک کوره ، جوشکار، برشکار، راننده جرثقیل ، متالورژ، کارشناس برق، کارشناس HSE، مدیر خدمات عمومی،كارشناسي برق گرايش قدرت، ديپلم يا فوق ديپلم مكانيك،ترجيحا آشنا به تعمير ومونتاژ ماشين آلات

    فرصت های شغلی مورد نیاز دفتر مرکزی (تهران) عبارتند از:
    کارشناس خرید، کارشناس ساخت، کارشناس فروش سنگ آهن، کارشناس امور قرارداد ها، کارشناس امور اداری، کارشناس حسابداری عمومی ، کارشناس حسابداری صنعتی.

    Isfahan Natanz Steel Company
    نظر شما