شرکت فولاد کاوه اروند خرمشهر

شرکت فولاد کاوه اروند خرمشهر
قیمت میلگرد اروند اهواز
قیمت میلگرد اروند اهواز
بروزرسانی: 28 فروردین 1403
محصولسایزگریدحالتواحد سفارشمحل تحویلقیمت ارزش افزوده نوسانات
میلگرد فولاد اروند A3 سایز 1010A3شاخهکیلوگرمکارخانهتماس بگیرید -
میلگرد فولاد اروند A3 سایز 1212A3شاخهکیلوگرمکارخانهتماس بگیرید -
میلگرد فولاد اروند A3 سایز 1414A3شاخهکیلوگرمکارخانه23,850 2,147
میلگرد فولاد اروند A3 سایز 1616A3شاخهکیلوگرمکارخانه23,850 2,147
میلگرد فولاد اروند A3 سایز 1818A3شاخهکیلوگرمکارخانه23,850 2,147
میلگرد فولاد اروند A3 سایز 2020A3شاخهکیلوگرمکارخانه23,850 2,147
میلگرد فولاد اروند A3 سایز 2222A3شاخهکیلوگرمکارخانهتماس بگیرید -
میلگرد فولاد اروند A3 سایز 2525A3شاخهکیلوگرمکارخانهتماس بگیرید -
میلگرد فولاد اروند A3 سایز 2828A3شاخهکیلوگرمکارخانهتماس بگیرید -
میلگرد فولاد اروند A3 سایز 3232A3شاخهکیلوگرمکارخانهتماس بگیرید -
فهرست مطالب

    معرفی شرکت فولاد کاوه

    فرآورده های فولادی که توسط کارخانه فولاد کاوه اروند تولید می شود هم پاسخ گوی نیاز کشور می باشد و هم توانسته است در زمینه صادرات گوی سبقت را از سایر رقبا برباید.

    کارخانه فولاد کاوه اروند میزان قابل توجهی برای کشور ارز آوری کرده است. همچنین این کارخانه دارای این توانایی میباشد که محصولات خود را به کارخانه هایی که در حاشیه خلیج فارس هستند صادر کند.

    از نکات مثبت دیگری که در این کارخانه این است که مجهز به سیستم تصفیه آب و فاضلاب های صنعتی می باشد. این امر موجب کنترل کردن سیستم به شکل بهینه تری می شود.

     

    تاریخچه کارخانه فولاد کاوه اروند

    کارخانه فولاد کاوه خوزستان با هدف تولید انواع میلگرد و وایر در سال 1391 در استان خوزستان، خرمشهر تاسیس گردید. این شرکت تحت شماره 2663 در اداره ثبت شرکتها منطقه آزاد اروند به ثبت رسیده است. کارخانه فولاد کاوه اروند تولید کننده میلگرد کاوه می باشد.

    پروژه های شرکت فولاد کاوه اروند (سهامی خاص) برای تامین محصولات طویل فولادی در منطقه آزاد اروند در دو فاز اجرا خواهد شد:

    • فاز اول این طرح، احداث کارخانه نورد جهت تولید میلگرد و وایر با ظرفیت تولید 600 هزار تن در سال می باشد.
    • فاز دوم اجرای طرح، شامل احداث واحدهای احیاء مستقیم به ظرفیت 7.1 میلیون تن و فولاد سازی به ظرفیت 2 میلیون تن و نورد قطعات سنگین به ظرفیت ۱,۴۰۰,۰۰۰ تن در سال می باشد.

     

    اهداف فولاد کاوه اروند

    از جمله اهداف مهم و اصلی این شرکت می‌توان به مسئله طراحی، تجهیز و بهره ‌برداری از بخش محصولات معدنی و متالوژی مطابق استانداردهای بین‌الملل و فعالیت‌های بازرگانی و توسعه صادرات اشاره کرد.

    از طرفی بخش هلدینگ شرکت فولاد کاوه اروند در زمینه احداث تاسیسات ویژه برای کارخانه‌های ذوب‌آهن، احیاء مستقیم و ریخته گیری نیز فعالیت می کند. صنایع فرآوری معدن نیز یکی از زیرمجموعه‌ های شرکت فولاد خرمشهر می ‌باشد.

     

    محصولات کارخانه فولاد اروند

    شرکت فولاد اروند کاوه تولید کننده انواع میلگرد آجدار میباشد. این میلگردها از سایز 10 الی 32 میلی‌متر در گرید A3 و کلاف ساده و آجدار در سایز 5.5 الی 16 میلی‌متر می باشد.

    این کارخانه دارای 18 استند پرقدرت جهت تولید میلگرد دارد.

    میلگرد A3 اروند دارای مقاومت بسیار زیادی می باشد. تنش جاری و تنش گسیختگی این میلگرد به ترتیب 4 و 6 هزار کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. این دسته از میلگرد ها به عنوان میلگرد خشک قابل شناسایی است و دارای تنش پلاستیکی 14 درصد می باشد.

     

    خط تولید میلگرد اروند خرمشهر

    در کارخانه فولاد اروند خرمشهر معمولا شمش های فولادی در کوره با حرارت 1100 درجه سانتی گراد به حالت مذاب در می آید. سپس توسط یک جک هیدرولیکی به ترتیب در ردیف های مشخص به داخل ارسال و برای نورد آماده می شود.

    غلتک های تعبیه شده در دستگاه نورد طی چندین مرحله با اعمال کشش و فشار، موجب رسیدن فشار به قطر استاندارد شده و در نهایت میلگرد به استدهای آج زنی منتقل می شود.

    در کارخانه فولاد کاوه اروند سرعتی که میلگرد در آن تولید می شود 16 متر بر ثاینه است. این آمار در بین سایر کارخانه های کشور قابل تحسین است.

     

    بررسی میلگرد فولاد کاوه اروند

    میلگرد یکی از مهم ‌ترین اقلام فلزی است که تهیه آن برای ساخت یک سازه بتنی و فلزی ضروری است. همه ما بارها این نام را در پروژه‌های عمرانی و نقش مهم آن در ایجاد یک سازه شنیده‌ایم. می ‌دانیم که به جهت بالابردن استحکام یک ساختمان بزرگ نیاز است که از میلگردها در بخش‌های مختلف استفاده شود.

    میلگرد فولاد کاوه اروند یکی از محصولات مهم این شرکت است که در ابعاد و اندازه‌های مختلف در بازار ایران و آسیا عرضه می‌ شود.

    میلگرد آجدار شرکت فولاد خرمشهر در حال حاضر در قطرهای 8 تا 32 میلیمتر تولید، عرضه و روانه بازار میشود. این میلگردها بر اساس استاندارد A3 میباشد. و از نوع سخت و دارای آج ‌های پیچیده ‌تر هستند. ضمن این که از لحاظ مقاومت در برابر تنش و خمش این میلگرد نسبت به مدل‌های 1 و 2 مقاومت بالاتری از خود نشان می‌ دهد.

    در واقع لازم به ذکر است که تنش در این میلگردها تا 4 هزار کیلوگرم بر سانتی ‌متر و تنش گسیختگی 6 هزار کیلوگرم بر سانتی ‌متر مربع قابل‌ تحمل است.

     

    عمده مصارف میلگرد فولاد کاوه اروند

    می دانیم که مقاطع در بخش های مختلف و در زمینه توسعه سازه ‌ها و کالاها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. یکی از مهم‌ ترین ‌آنها، میلگرد A3 تولیدی شرکت فولاد کاوه اروند می‌ باشد.

    از میلگرد فولاد کاوه اروند بیشتر در پروژه ‌های عمرانی و ساختمانی استفاده می ‌شود. یعنی هم خریدارانی از دولت برای ساخت ‌و سازهای شهرداری داشته و هم توسط مشتریان عادی و پیمانکاران ساختمانی استفاده میشود.

    این میلگرد قابلیت جوشکاری و آهنگری ندارد و از میلگرد A3 بیشتر در اجرای تیر، ستون و همچنین بخش‌های دیگر ساختمان استفاده می ‌شود.

    نظر شما