مجتمع فولادی روی اندود کاوه

مجتمع فولادی روی اندود کاوه
قیمت ورق گالوانیزه روی اندود کاوه
قیمت ورق گالوانیزه روی اندود کاوه
بروزرسانی: 29 فروردین 1403
محصولضخامتسایزحالتواحد سفارشمحل تحویلقیمت ارزش افزوده نوسانات
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 0.48 عرض 12500.481.25رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 0.48 عرض 10000.481رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 0.58 عرض 10000.581رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 0.58 عرض 12500.581.25رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 0.68 عرض 10000.681رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 0.68 عرض 12500.681.25رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 0.8 عرض 10000.81رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 0.8 عرض 12500.81.25رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 0.9 عرض 10000.91رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 0.9 عرض 12500.91.25رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 1 عرض 100011رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 1 عرض 125011.25رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 1.25 عرض 10001.251رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 1.25 عرض 12501.251.25رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 1.5 عرض 10001.51رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 1.5 عرض 12501.51.25رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 0.33 عرض 10000.331رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق گالوانیزه روی اندود ضخامت 0.37 عرض 10000.371رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
فهرست مطالب

    روی اندود کاوه واقع در شهر صنعتی کاوه (شهرستان ساوه) یکی از تولید کنندگان اصلی ورق گالوانیزه در کشور با استفاده از جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته و با ظرفیت سالانه 150 هزار تن می باشد.

    شرکت روی اندود کاوه

    این شرکت علاوه بر واردات ورق رنگی و همچنین محصولات آرسلور میتال قزاقستان، با عرضه محصولات فولاد مبارکه اصفهان امکان تامین سایر نیازهای مشتریان را نیز فراهم نموده است. کلیه محصولات ارائه شده به صورت کویل، شیت و انواع فرمینگ جهت مصرف در صنایع مختلف به بازار عرضه می گردد.

    تاریخچه مجتمع فولادی روی اندود کاوه

    مجموعه فولادی روی اندود کاوه با نزدیک به نیم قرن تجربه، فعالیت خود را در سال 1346 با تاسیس شرکت آهن پوش در زمینه فلز کاری و فرمینگ انواع ورق فولادی آغاز نموده است. سپس در سال 1373 با تاسیس مجموعه روی اندود در زمینه تولید ورق های گالوانیزه در شهرستان ساوه ، شهر صنعتی کاوه (بزرگترین شهر صنعتی ایران) ، پا به عرصه فولاد ایران گذاشتند.

    افزایش روز افزون میزان مصرف ورق های گالوانیزه و همچنین تخصصی شدن مصارف آن ،مدیران این شرکت را برآن داشت تا با احداث کارخانه مجتمع فولادی روی اندود کاوه و توسعه آن به منظور افزایش سطح کیفی و کمی محصولات خود، گامی بزرگ در جهت تامین نیاز کشور بردارد.

    این مجموعه از سال 1388 شروع به ساخت و نصب خطوط گالوانیزه با ظرفیت سالانه 150،000 تن گالوانیزه گرم و رنگی با ظرفیت 100،000 تن در زمینی به مساحت 30،000 متر مربع در شهر صنعتی کاوه نموده که خط گالوانیزه آن به بهره برداری رسیده است.

    مجتمع فولادی روی اندود کاوه با استفاده از آخرین دستاوردهای صنعت فولاد جهان و با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و مجرب و مدیرانی متعهد در نظر دارد محصولات تولیدی خود را با نگاهی به مشتریان به عنوان شرکای تجاری و با حفظ منافع تمامی ذینفعان خود عرضه نماید.

    مجتمع فولادی روی اندود کاوه

    محصولات و تولیدات شرکت گالوانیزه روی اندود

    1.  ورق گالوانیزه روی اندود ساوه
    2. ورق گالوانیزه رنگی
    3. ورق روغنی
    4. ورق‌های فرمینگ
    5. عرشه فولادی

    نکته‌ای که در زمان بررسی محصولات کارخانه فولاد روی اندود کاوه باید در نظر داشته باشید، این مسئله است که این واحد علاوه بر محصولات تولیدی خود، به ارائه ورق‌ های رنگی وارداتی، محصولات تولیدشده آرسلور میتال قزاقستان و تولیدات فولاد مبارکه اصفهان نیز می‌پردازد. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، جزو برجسته‌ترین محصولات این واحد تولیدی است:

    ورق گالوانیزه روی اندود ساوه

    دسته‌ای از ورق‌های فولادی هستند که با پوششی از جنس عنصر روی به بازار عرضه می‌شوند؛ این پوشش باعث افزایش مقاومت این محصولات در برابر عوامل آسیب‌زای محیطی می‌شود.

    ورق گالوانیزه رنگی

    این محصولات در واقع همان ورق‌ های گالوانیزه هستند که با استفاده از رنگ‌های کوره‌ای رنگ‌آمیزی می‌شوند؛ ضخامت لایه رنگ بر روی این ورق‌ها در حدود 13 تا 20 میکرون است و به افزایش مقاومت شیمیایی آن‌ها کمک شایانی می‌کند.

    ورق روغنی

    این محصولات که با نام ورق‌ نورد سرد نیز شناخته می‌شوند، فرایندی را پشت سر می‌گذارند که موجب کاهش ضخامت آن‌ها می‌شود و در نهایت، موجب دقت ابعادی بالا و افزایش خواص مکانیکی آن‌ها می‌شود.

    ورق‌های فرمینگ روی اندود ساوه

    روی اندود کاوه از محصولات نیز که با نام‌های ورق فرم‌دار یا فرم‌دهی شده هم شناخته می‌شوند، بر پایه محصولات گالوانیزه ساخته می‌شوند و کاربرد زیادی در پوشش‌دهی و عایق‌بندی سقف‌ها و دیواره‌ها دارند.

    عرشه فولادی کارخانه روی اندود ساوه

    عرشه فولادی یک مدل سقف تولیدشده با آرماتور (میلگرد)، گل‌میخ، بتن و ورق گالوانیزه ذوزنقه است که مقاومت بالایی در برابر آسیب‌های احتمالی دارد و برای پوشش‌دهی سقف سوله‌ها یا سایر موقعیت‌های مشابه به کار می‌رود.

    قیمت ورق گالوانیزه روی اندود

    مجموعه فولادی روی اندود کاوه با بکارگیری آخرین تکنولوژی صنعت فولاد جهان و با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و مدیران متعهد در نظر دارد محصولات تولیدی خود را با نگاهی به مشتریان به عنوان شرکای تجاری و با حفظ منافع تمامی ذینفعان خود عرضه نماید.

    شرکت روی اندود کاوه با شروع ساخت و نصب خطوط گالوانیزه از سال 1388 که دارای ظرفیت 150000 تن گالوانیزه گرم و 100000 تن گالوانیزه رنگی در سال، خط گالوانیزه این شرکت را به بهره برداری رسانده است.

    ویژگی ضد زنگ بودن ورق گالوانیزه روی اندود کاوه مهم ترین ویژگی این ورق هاست. به همین دلیل در بازار تقاضای زیادی دارد و موجودی این محصول با محدودیت روبه رو شده است.

    از این رو ورق های وارداتی بخشی از این نیاز را تامین می کنند. بنابراین قیمت ورق گالوانیزه روی اندود ساوه نیز دچار نوسان می شود . قيمت‌ها معمولا برای رول و در مقدار ظرفيت می باشد.

    بنابراین برای اینکه از هزينه‌های برش و فرمينگ اطلاعات دقيق تری به دست بیاورید، بهتر است با كارشناسان مجموعه تماس بگيريد. برای ثبت سفارش با کارشناسان فولادسل تماس بگیرید.

    گواهینامه های شرکت روی اندود کاوه

    روی اندود کاوه تولیدی در راستای شعار مشتری مداری و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی خود توانسته تاکنون گواهینامه های متعددی را در زمینه های مختلف دریافت نماید.

    سیستم مدیریت کیفیت خود را بر اساس استاندارد ISO 9001 استقرار داده تا سازمان بتواند در بازار رقابتی امروز توانایی ارائه محصولات با کیفیت مطابق با خواسته مشتریان و الزامات قانونی را به اثبات برساند.

    دریافت این گواهینامه در راستای تعهد نسبت به کیفیت و ارتقاء سطح آن و در نهایت ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان می باشد. از سویی دیگر با دریافت گواهینامه ISO 14001 تمامی تاسیسات و پروژه های خود را بر پایه سیستم مدیریت زیست محیطی طراحی و اجرا نموده است.

    روی اندود کاوه با وقوف به ضرورت حفاظت از محیط زیست به عنوان یک منبع ارزشمند، استقرار و پیاده سازی نظام مدیریت زیست محیطی را به عنوان افتخاری در جهت تلاش مسئولانه و متعهدانه در راستای حفاظت از محیط زیست می داند.

    همچنین روی اندود کاوه تولیدی با وجود افزایش شرایط نامطلوب در محیط کار و حوادث ناشی از آن و خسارت های مالی و جانی که در امتداد آن به شرکت و پرسنل تحمیل می گردد، اقدام به اجرای الزامات استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001 نموده است.

    نظر شما