گروه صنایع تولیدی نورد گرم فلز

گروه صنایع تولیدی نورد گرم فلز
فهرست مطالب

    صنایع تولیدی نورد گرم فلز

    شرکت تولیدی نورد گرم فلز یکی از مجهزترین کارخانجات تولیدی در ساخت مقاطع فولادی میباشد. این مجتمع در تولیدات خود از شمش فولادی 3SP، که در برابر خمش، فشار و جوشکاری انعطاف پذیر میباشد استفاده میکند.

    سطح کیفیت بالای فلز باعث شده تا به جهت ساخت سازه های مقاوم در ایران مورد استفاده قرار گیرد.

    تولیدی نورد گرم فلز این توانایی را دارد که با توجه به نیاز مشتری محصول تولید نماید. علاوه بر این، وزن ناودانی را بر اساس نیاز مشتری سبک تر تولید میکند. این شرکت میتواند سبک ترین وزن ناودانی را در رنج استاندارد تولید نماید. این موضوع از لحاظ صادرات حائز اهمیت میباشد.

     

    تاریخچه شرکت تولیدی نورد گرم فلز

    صنایع تولیدی نورد گرم فلز، در سال 1373 با هدف تولید انواع مقاطع فولادی تاسیس شد. این شرکت با نام آتا و به صورت شخصیت حقیقی فعالیت خود را آغاز نمود. سپس در سال 1378 به صورت شخصیت حقوقی و به نام شرکت صنایع تولیدی نورد گرم فلز به ثبت رسید.

    تولیدات این کارخانه براساس نیاز مشتری میباشد. همچنین کلیه محصولات براساس استانداردهای روز دنیا تولید میشوند. از نظر شکل ظاهری نیز مطابق با آنالیزهای داده شده میباشند.

     

    کارخانه های شرکت تولیدی نورد گرم فلز

    شرکت تولیدی نورد گرم فلز این قابلیت را دارد تا تولید محصولات را با توجه به نیاز مشتری انجام دهد. نکته مهم در این شرکت این است که قسمت تولید توسط دستگاه های تراش CNC تراشیده میشوند. لازم به ذکر است که تراش به وسیله دستگاه CNC، از نظر دقت و کیفیت سطح بسیار مطلوبی را مستقیما روی محصول تولیدی میگذارد.

    این شرکت با استفاده از راهنماها و گایدهای ماشین کاری شده CNC، در خط نورد هم از تجهیزات الکترونیکی و برقی پی ال سی استفاده میکند. این امر نیز موجب بالا بردن سطح کیفی محصولات میشود.

    شرکت نورد گرم فلز علاوه بر داشتن استانداردهای کیفی برای محصولات تولیدی، از استاندارد مدیریت کیفی نیز برای بالا بردن کیفیت محصولات بهره میبرد.

     

    کارخانه شماره یک (آدران)

    با ظرفیت تولید سالانه به میزان 40 هزار تن انواع نبشی در سایز های 50*50 ، 60*60 ، 70*70 ، 75*75 و 80*80، 100*100و انواع ناودانی در سایز های 6 ، 8 ، 10 و متراژ 6 متر و 12متر است.

     

    کارخانه شماره دو (شهرک صنعتی شمس آباد)

    با ظرفیت تولید سالانه به میزان 60 هزار تن انواع نبشی در سایز های 50*50 ، 60*60 ، 70*70 ، 75*75 و 80*80، 100*100و انواع ناودانی در سایز های 6 ، 8 ، 10 و متراژ 6 متر و 12متر است.

     

    کارخانه کنسانتره

    با ظرفیت تولید سالانه 250000 تن کنسانتره سنگ آهن است.

     

    محصولات گروه صنایع تولیدی نورد گرم فلز

    1. قیمت نبشی
    2. قیمت ناودانی
    3. قیمت سپری

     

    • نبشی:

    نبشی های شرکت تولیدی نورد گرم فلز مطابق با استاندارد نبشی روسیه GOST8240 و استاندارد اروپایی CE 10025 تولید میشود. نبشی فولادی مقطعی طویل است که از دو بال تشکیل شده که عرض این بال‌ ها میتواند مساوی یا نامساوی باشد.

    در حال حاضر انواع نبشی با جنس آهنی، گالوانیزه، استیل، پی وی سی، پلاستیکی و حتی ام دی اف نیز در بازار موجود میباشد. هر یک از این نبشی ها مشخصات و کاربردهای خاص خود را دارند. جنس نبشی یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت نبشی میباشد.

     

    • ناودانی

    ناودانی یکی از مقاطع فولادی است که در دسته پروفیل قرار میگیرد. این پروفیل از یک سطح افقی که جان نامیده میشود و همچنین دو سطح عمودی که بال نام دارد، تشکیل شده است.

    ناودانی در جنس های مختلف دسته بندی میشود. از مهم ترین آنها میتوان به آلومینیوم، گالوانیزه، فولادی و استنلس استیل اشاره نمود. ناودانی بر اساس جنس تولید شده، در قیمیت های مختلفی در بازار موجود میباشد.

    ناودانی ها با توجه به کاربردهای مختلف، دارای ویژگی‌ های بسیاری هستند. در زیر به برخی از مهم ترین آنها اشاره می نماییم:

    • مقاومت در برابر تنش‌ های فولادی
    • اشغال فضای کم
    • سرعت نصب بالا در ساختمان ‌ها
    • تحمل در برابر ضربه
    • کارآمد بودن در طولانی مدت
    • کم بودن وزن اسکلت فلزی
    نظر شما