شرکت گروه صنعتی سپاهان

شرکت گروه صنعتی سپاهان
قیمت لوله گاز سپاهان
قیمت لوله گاز سپاهان
بروزرسانی: 23 اسفند 1402
محصولسایزضخامتحالتواحد سفارشمحل تحویلقیمت ارزش افزوده نوسانات
لوله گاز روکار سپاهان ½ اینچ½2.65شاخهکیلوگرمکارخانه45,410 4,087
لوله گاز روکار سپاهان ¾ اینچ¾2.65شاخهکیلوگرمکارخانه45,410 4,087
لوله گاز روکار سپاهان 1 اینچ13.25شاخهکیلوگرمکارخانه45,410 4,087
لوله گاز روکار سپاهان ¼ 1 اینچ¼ 13.25شاخهکیلوگرمکارخانه45,410 4,087
لوله گاز روکار سپاهان ½ 1 اینچ½ 13.25شاخهکیلوگرمکارخانه45,410 4,087
لوله گاز روکار سپاهان 2 اینچ23.65شاخهکیلوگرمکارخانه45,410 4,087
لوله گاز توکار سپاهان ½ اینچ½2.8شاخهکیلوگرمکارخانه47,340 4,261
لوله گاز توکار سپاهان ¾ اینچ¾2.9شاخهکیلوگرمکارخانه47,340 4,261
لوله گاز توکار سپاهان 1 اینچ13.4شاخهکیلوگرمکارخانه47,340 4,261
لوله گاز توکار سپاهان ¼ 1 اینچ¼ 13.6شاخهکیلوگرمکارخانه47,340 4,261
لوله گاز توکار سپاهان ½ 1 اینچ½ 13.7شاخهکیلوگرمکارخانه47,340 4,261
لوله گاز توکار سپاهان 2 اینچ23.9شاخهکیلوگرمکارخانه47,340 4,261
فهرست مطالب

    گروه صنعتی سپاهان در سال ۱۳۵۲ توسط گروهی از صنعتگران مبتکر با بیش از بیست سال تجربه قبلی در زمینه لوله و پروفیل تأسیس و بعنوان یک شرکت معتبر خصوصی با بهره گیری از ثبات مدیریت و کادر متعهد و متخصص توانسته است پیشرو تکنیک لوله و پروفیل سازی در ایران باشد.

    تاریخچه کارخانه شرکت گروه صنعتی سپاهان

    گروه صنعتی سپاهان با بیش از ۸۸۰ نفر پرسنل و ظرفیت تولید سالیانه تا ۴۲۰۰۰۰ تن و سطح زیر بنایی ۵۵۰۰۰ متر مربع در زمینی به وسعت ۱۱۳۲۲۱۳ متر مربع در نزدیکی شهر اصفهان واقع شده است.

    گروه صنعتی سپاهان از تاریخ 1387 با شماره کارت 370455 در زمینه واردات ماده اولیه فعالیت نموده است و همچنین از سال 1383 با پروانه بهره برداری به شماره 104/16829/1320215 به تولید انواع لوله و پروفیل فولادی فعالیت میکند.

    گروه صنعتی سپاهان با صدور محصولات متنوع در سطح استانداردهای جهان و قیمت های رقابتی توانسته است در کشورهای اروپا- آفریقا و بویژه منطقه خاورمیانه جایگاه و اعتبار تجاری خاصی بدست آورده و گام مؤثری در زمینه صادرات غیر نفتی کشور بردارد.

    کادر فنی گروه صنعتی سپاهان با تجربه،  طراح و سازنده قالبهای مورد نياز توليد، با اعمال کنترل های کيفی دقيق متضمن ارائه محصولات مرغوب با استانداردهای بين المللی می باشد. واحد قالب سازی گروه صنعتی سپاهان  مجهز به پيشرفته ترين سيستم طراحی و دستگاهها و ماشين آلات CNC ضمن تأمين نيازهای کارخانه آماده ارائه خدمات به مشتريان می باشد.

    محصولات شرکت گروه صنعتی سپاهان

    • تجهیزات لوله شبکه نفت و گاز تحت استاندارد API از قطر الی اینچ لوله های تولیدی گروه صنعتی سپاهان
    • لوله شوفاژی (سبک)
    • لوله شوفاژی متوسط
    • لوله گاز خانگی و تجاری
    • لوله صنعتی دقیق
    • لوله ساختمانی
    • انواع قوطی و پروفیل (پروفیل زهوار ، پروفیل چهار چوبی ، پروفیل در و پنجره ، قوطیهای مستطیل و قوطیهای مربع)
    • انواع ورق: (شیت (گرم و سرد)، ورق گسترده، ورق کرکره ای، کلاف ورق )
    • لوله های دقیق گروه صنعتی سپاهان مورد مصرف در صنایع خودرو ( لوله مانیسمان و درز مخفی) با قطر خارجی ١٠ تا ٨٨ میلی متر، ضخامت ١ تا ۶ میلی متر و طول حداکثر ١۵ متر

    دسته بندی محصولات شرکت گروه صنعتی سپاهان

    • لوله CDW کارخانجات شرکت گروه صنعتی سپاهان

    –لوله های گروه صنعتی سپاهان دارای ضخامت کاملا یکسان در مقایسه با ضخامت متغیر لوله های بدون درز
    – قابلیت تخت شدن تا ۱۰۰٪ قطر
    – جایگزین اقتصادی و فنی لوله های بدون درز
    – قابل استفاده در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی، آب،‌سیستم های هیدرولیک، سیستم اطفاء حریق و بویلرها
    – دارای گواهینامه کیفیت محصول برای محموله خریداری شده

    • لوله گالوانیزه

    لوله گالوانیزه گروه صنعتی سپاهان به ۲ روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می شود، که این فعالیت به منظور ممانعت و جلوگیری از آسیب دیدگی و خوردگی از منظر زمان در لوله های آب می باشد که سطح خارجی و همچنین سطح داخلی لوله را گالوانیزه کرده تا طول عمر چشمگیری بازخورد گردد.

    •  لوله گاز توکار (مانیس گاز)

    لوله های گاز ویژه سپاهان تحت استانداردهای بین المللی API 5L و ملی ISIRI 3574 با برند مانیس گاز، جایگزین مناسبی برای لوله های بدون درز (مانسمان)، در لوله کشی های توکار ساختمان شده است.

    • لوله گاز روکار

    گروه صنعتی سپاهان اولین تولید کننده لوله گاز خانگی (مصارف خانگی و تجاری) در ایران در سال ۱۳۷۲ با دریافت پروانه کاربرد استاندارد ISIRI 3360 گردید. کاربرد لوله های گاز روکار در ساختمان های مسکونی، سوله های صنعتی، نیروگاه ها، پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و.. می باشد. برای لوله کشی سیستم های هوای فشرده و هیدرولیک نیز از این لوله های استفاده می شود.

    •  انواع لوله فولادی

    لوله فولادی گروه صنعتی سپاهان در سایزها و ضخامت های مختلفی تولید می شود. لوله ها در صنایع مختلفی مانند لوازم خانگی، اتومبیل، موتورسیکلت، دوچرخه، مبلمان و ساختمان کاربرد دارند.

    لوله ها در اشکال مختلفی مانند شافت کولر ، مشعل ، کمک فنر ، اگزوز ، فرمان ، نرده ، حفاظ ، داربست ، غلاف چاه ، لوله شوفاژ ، لوله گاز ، لوله بویلر،… استفاده می شود.

    • انواع پروفیل فولادی

    انواع پروفیل های فولادی شامل پروفیل های گروهی درب و پنجره (سپری ، لنگه دری و چهارچوبی)، زهوار و چهارچوب فلزی مطابق با استاندردهای ملی ISIRI 7336 و ISIRI 7338 می باشد. انواع دیگر مثل پروفیل های باز Z و L (نبشی) مطابق با استانداردهای ISIRI 7335 و DIN 59413 و پروفیل های ریلی ، بیضی شکل ، تسمه و….از ضخامت ۱٫۵ به بالا می باشد.

    •  انواع قوطی فولادی گروه صنعتی سپاهان

    در تولید قوطی های فولادی استانداردهای JIS G3466 ، DIN 2395 کاملا رعایت شده است. این محصولات در ساختمان سازی، اسکلت های فلزی، جرثقیل های دروازه ای و بلندمرتبه استفاده می شود.

    • انواع ورق گروه صنعتی سپاهان

    این کارخانه با راه اندازی تجهیزات پیشرفته قادر به تامین مواد اولیه به شکل کویل سنگین و کویل سبک سازی شده، ورق فولادی، شیت فولادی و نوار فولادی با ضخامت های ۰٫۸ تا ۱۲٫۷ میلیمتر مطابق با سفارش مشتری می باشد.

    •  لوله های صنعت نفت و گاز

    کارخانه گروه صنعتی سپاهان با استفاده از تجهیزات پیشرفته، لوله های شبکه نفت و گاز با استاندارد API از قطر الی اینچ تولید می نماید.

    شرکت های وابسته به شرکت گروه صنعتی سپاهان

    شرکت گروه صنعتی سپاهان به عنوان شرکت اصلی با چندین شرکت زیرمجموعه کار می کند که در ادامه به بررسی این شرکت ها می پردازیم:

    1.  شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان:

    این شرکت با هدف ، تولید لوله های مادر یا اصلی در کشور تاسیس شده که بیشتر در صنایع اتومبیل سازی از جمله: سیلندر، کمک فنر و… مورد استفاده قرار می گیرد.

    2. شرکت ساخته های فلزی اصفهان:

    شرکت ساخته های فلزی با نام سافا در بازار داخلی کشور فعالیت می کند و در ابتدا یکی از تولید کنندگان اصلی در زمینه برش ورق و ساخت قفسه های فلزی بود. اما در سال های بعد در زمینه های پروفیل درب و پنجره فولاد گالوانیزه رنگ شده، مشغول به فعالیت شد. در حال حاضر این شرکت حدود 200 کارمند دارد.

    3. شرکت بار آهن سپاهان:

    این شرکت در سال ۱۳۷۲ شروع به فعالیت کرد ، شرکت بار آهن سپاهان در حوزه حمل مواد اولیه و قطعات برای شرکت گروه صنعتی سپاهان نقش مهم و بسیار اساسی را بازی می کند.

    دفتر مرکزی این شرکت در تهران و دفتر فروش آن در شهر اصفهان واقع شده است. این شرکت با تولید محصولات خود در داخل و صادرات آنها به خارج از کشور توانسته به ارزش و اعتباری دست یابد و موفقیت های زیادی را در این زمینه کسب نماید.

    دفتر مرکزی تهران:  محله آرژانتین، ساعی، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، پلاک 1، طبقه سوم، واحد 33 (Sepahan Industrial Group Co)

    نظر شما