گروه صنعتی درپاد تبریز

گروه صنعتی درپاد تبریز
فهرست مطالب

    معرفی شرکت صنعتی درپاد تبریز

    کارخانه درپاد تبریز، تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز راه اندازی شد. این کارخانه تولید کننده انواع میلگرد، ورق گالوانیزه، انواع لوله های گالوانیزه و… میباشد. کارخانه فولاد درپاد تبریز، تولید انواع میلگرد آجدار با ظرفیت 500 هزار تن در سال را به محصولات تولید شده خود افزود.

    قیمت میلگرد درپاد تبریز نسبت به سایر برندهای میلگرد در بازار، با قیمت مناسبتری ارائه میشود. همین امر باعث جذب متقاضیان زیادی شده است. در ادامه به بررسی بیشتر این مجموعه می پردازیم.

     

    تاریخچه شرکت درپاد تبریز

    گروه صنعتی درپاد تبریز، در سال 1380 در زمینی به وسعت 40 هکتار با سرمايه گذاری گسترش فولاد تبريز تاسیس شد. هدف این کارخانه توليد ورق و لوله های گالوانيزه، گاردريل و مقاطع خاص از جمله بيضی و… با ظرفيت 710 هزار تن در سال میباشد.

    این شرکت در راستای توسعه طرح های خود، تولید انواع میلگرد آجدار را با ظرفیت 500 هزار تن در سال به محصولات خود اضافه نمود. این امر با بهره گیری از کارشناسان مجرب این صنعت و همچنین انتقال تکنولوژی مدرن و نوین تحقق پذیرفت. در نهاین ظرفیت کل خطوط تولیدی شرکت فولاد درپاد تبریز به بیش از یک میلیون و دویست تن در سال رسید.

    مدیریت کیفیت گروه صنعتی درپاد تبریز، مشتمل بر بخش های کنترل کیفیت و آزمایشگاه تضمین کیفیت میباشد. هدف از ایجاد این بخش رضایتمندی مشتریان در چارچوب خط مشی سازمان است.

    استقرار سيستم مديريت كيفيت باعث شده محصولات توليدی شركت شامل لوله و پروفيل فولادی، لوله و ورق گالوانيزه و ميلگرد آجدار از بالاترين سطح كيفيت برخوردار باشند.

    واحد كنترل و تضمين كيفيت کارخانه درپاد تبریز، با بهره گيری از پرسنل مجرب و تجهيزات به روز، كليه مواد اوليه و محصولات توليدی را تحت بازرسی های منظم و مداوم قرار میدهد. محصول نهايی این شرکت از لحاظ كيفيت در سطح بالايی قرار دارد.

     

    شرکت مادر سرمایه گذاری درپاد تبریز

    شرکت توسعه سرمایه گذاری دریک در سال 1380 با سرمایه خصوصی و ایجاد چندین مجتمع فعالیت خود را آغاز نمود. هدف این شرکت، مشاركت در اعتلای صنعت كشور، ايجاد اشتغال و كارآفرينی و تربيت نيروهای انسانی مولد و ماهر بود.

    این شرکت توانسته زیرساخت های مناسبی با برنامه ریزی های مدون، بهره گیری از دانش روز و جذب نیروهای متخصص ایجاد کند. هدف این شرکت، تلاش در ارتقای صنعت، عمران و آبادانی كشور و نيز حضور فعال در بازارهای منطقه و جهان میباشد.

    در حال حاضر هلدینگ دریک بزگترین شرکت سرمایه گذاری در شمال غرب کشور میباشد. توسعه در این گروه بسیار سریع است. این شرکت توانسته است در زیرمجموعه سه هلدینگ تخصصی زیر به عنوان یک پدیده بین المللی مطرح شود:

    1. سرمايه گذاری گسترش فولاد تبريز
    2. سرمايه گذاری فولاد گستر كوثر
    3. سرمايه گذاری هواپیمایی آتا

    سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز بزرگترین هلدینگ تخصصی این گروه میباشد. این مجموعه متشکل از چندین مجتمع و کارخانه بزرگ و پروژه های در دست احداث است. نوع مدیریت این مجتمع سبب شده تا توسعه گروه، تحت سیستم ها و برنامه ریزی های استراتژیک جریان داشته باشد.

    تولیدات این هلدینگ شامل موارد زیر میباشد:

    انواع ميلگرد (ساده، آجدار و کلاف)، انواع مقاطع فولادی (تيرآهن، ناودانی و نبشی)، انواع فرآورده های معدنی. سازه های فلزی، جرثقيل سقفی، انواع لوله های فولادی و گالوانيزه. انواع قوطيهای مربع و مستطيل و انواع ورق گالوانيزه ميباشد.

    سیاست گذاری این مجموعه مبنی بر ساخت و واگذاری کارخانجات تولیدی به صورت نقد و یا فاینانس میباشد. این روند باعث سرعت توسعه صنعتی و اشتغال زایی در منطقه داشته است. همچنین فضا برای تولیدکنندگان به صورت تخصصی و عموم مردم به صورت سرمایه گذاری باز میباشد.

     

    گواهینامه ها و استانداردهای کارخانه گروه صنعتی درپاد تبریز

    • استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 برای تولید میلگرد آجدار، لوله و پروفیل فولادی، لوله و ورق گالوانیزه
    • استاندارد بین المللی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001:2007
    • استاندارد ملی ایران شماره ISIRI 3132 برای تولید انواع میلگرد آجدار
    • استاندارد ملی ایران شماره ISIRI 3765 برای لوله های آبرسانی
    • استاندارد ملی ایران شماره ISIRI 7597 برای ورق گالوانیزه

     

    محصولات کارخانه درپاد تبریز

    1. ورق گالوانيزه به ضخامت 0/5 الی 5 ميليمتر تا عرض 1250 ميليمتر طی فرآيند گالوانيزه گرم پيوسته با ظرفيت توليد 60 هزار تن در سال
    2. لوله و پروفيل مربع و مستطيل مبلی، از سايز 10 الی 60 ميليمتر در پنج خط توليد با ظرفيت 50 هزار تن در سال
    3. لوله هاي صنعتی درزجوش، از سايز 1/4 الي 4 اينچ در شش خط توليد با ظرفيت 300 هزار تن در سال
    4. لوله های گالوانيزه، از سايز 1/2 الي 4 اينچ با ظرفيت توليد 100 هزار تن در سال
    5. لوله آب و لوله گاز، از سايز 1/2 الي 4 اينچ با ظرفيت توليد 100 هزار تن در سا
    6. انواع ميلگرد ساده و آجدار، از سايز 8 الي 32 ميلي متر با ظرفيت توليد 500 هزار تن در سال
    7. لوله های درز مخفی با تكنولوژی روز اروپا، از سايز 1/2 الي 2 اينچ با ظرفيت توليد 100 هزار تن در سال. اين خط توليد با وجود مکانيزم دستگاه کشش گرم و از بين بردن درز جوش از روی لوله و انجام تستهای هيدروليک تا فشار 200 بار و بسته بندی تمام اتوماتيک يکی از خطوط منحصر به فرد در کشور میباشد
    نظر شما