شرکت جهان پروفیل پارس

شرکت جهان پروفیل پارس
فهرست مطالب

    جهان پروفیل پارس

    جهان پروفیل پارس در سال ۱۳۶۱ تاسیس شد. ظرفیت تولیدی جهان، با در اختیار داشتن چندین شرکت تولیدی و با دارا بودن امکانات و تجهیزات پیشرفته و کارآمد، بیش از ۴۷۶.۰۰۰ تن در سال می باشد. عمده فعالیت این مجموعه تولید مصنوعات فولادی، صنعتی و ساختمانی می باشد و علاوه بر تأمین بخش عمده نیاز داخلی، زمینه ساز صادرات به کشورهای منطقه نیز شده است.

    تاریخچه شرکت جهان پروفیل پارس

    کارخانه جهان پروفیل پارس در سال ۱۳۶۱ تاسیس شد. ظرفیت تولیدی جهان، با در اختیار داشتن چندین شرکت تولیدی و با دارا بودن امکانات و تجهیزات پیشرفته و کارآمد، بیش از ۴۷۶.۰۰۰ تن در سال می باشد. عمده فعالیت این مجموعه تولید مصنوعات فولادی، صنعتی و ساختمانی می باشد و علاوه بر تأمین بخش عمده نیاز داخلی، زمینه ساز صادرات به کشورهای منطقه نیز شده است.

    این کارخانه با استفاده از مواد اولیه با کیفیت نظیر محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان و همچنین تولیدکنندگان خارجی، توانسته است انواع لوله های صنعتی و لوله داربستی، قوطی های صنعتی و ساختمانی، پروفیل های درب و پنجره را تولید نماید و صادرات قابل توجهی به کشورهای منطقه را داشته باشد.

    طرح توسعه این شرکت با گسترش خطوط لوله‌های ERW از 8 تا 56 اینچ جهت کاربردهای نفتی و گازی و با کیفیت استانداردهای جهانی نیز در دست انجام است. خطوط تولیدی این شرکت با ظرفیت اسمی بیش از 476000 تن در سال، علاوه بر تأمین بخش عمده نیاز داخلی، زمینه ساز صادرات به کشورهای منطقه نیز شده است که این میزان تولید در راستای طرح توسعه‌ای در سال جاری، تا دو برابر نیز افزایش خواهد یافت.

     

    مزایای رقابتی شرکت جهان پروفیل پارس تهران

    1. قیمت مناسب
    2.  تضمین کیفیت محصولات
    3.  پذیرش سفارش های مشتریان

    محصولات جهان پروفیل پارس

    لوله‌های صنعتی و داربستی جهان پروفیل پارس

    لوله‌های صنعتی و لوله‌های داربستی، دارای محل کاربرد وسیعی در دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی و برخی ابزارها و وسایل می‌باشند، شکل‌پذیری مناسب و مقاومت بال، دقت ابعاد کافی و جوش‌پذیری خوب لوله‌های صنعتی و لوله‌های داربستی سبب افزایش کاربرد آن در صنایع گوناگون شده است. گروه جهان پروفیل پارس در حال حاضر انواع قوطی‌های صنعتی و داربستی را بهترین کیفیت مواد اولیه تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌نماید.

    نبشی و ناودانی جهان پروفیل پارس

    دو محصول بسیار پر کاربرد در صنعت ساخت و ساز، نبشی و ناودانی هستند که از لحاظ شکل ظاهری و کاربرد در صنعت تفاوت‌های زیادی دارند.

    در صنعت به پروفیل‌های فولادی که دارای سطح مقطع L شکل می باشند نبشی می‌گویند. نبشی یکی از مهم‌ترین مقاطعی است که درساختمان سازی و صنعت نبشی استفاده می شود که دارای کاربرد گسترده‌ای در قاب‌ها و سازه‌های فلزی می‌باشد. با توجه به طرح ارایه شده توسط مهندسین، نبشی‌ها را بصورت شاخه و خرد شده به کار می‌برند. برای اتصالات ساده در سازه از نبشی استفاده می کنند.

    انواع اتصال ساده عبارتند از: اتصال نبشی جان، اتصال با نبشی نشیمنی، اتصال نیم گیردار، اتصال گیردار و….

    ناودانی پروفیلی است با مقطع فولادی که از نورد بیلت هایی از جنس فولاد کربنی ساخته شده و شکل سطح مقطع آن از یک جان افقی و و دو بال عمودی به شکل حرف U انگلیسی تشکیل شده که در زوایه های داخلی مقطع انحنای گردی دارد. این پروفیل در گروه پروفیل های باز قرار می گیرد.از این پروفیل در مصارف صنعتی و ساختمانی بسیار استفاده می شود.

    گروه جهان پروفیل پارس در حال حاضر انواع ناودانی از 300 الی 600 میلیمتر با ضخامت 2 الی 10 میلیمتر و به طول 6 و 12 متری و نبشی 2 الی 10 میلیمتر به ضخامت 10 میلیمتر به طول 6 متر را با بالاترین کیفیت از بهترین مواد اولیه تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌نماید.
    این شرکت، نواربری از ورق 0.8 میلیمتر تا 10 میلیمتر طبق سفارش مشتریان انجام می‌دهد.

    پروفیل های مقاطع باز کارخانه جهان پروفیل پارس

    مقاطع باز از جمله پروفیل‌هایی است که دارای کاربرد فراوان در صنعت ساختمان، سقف سالن‌ها، انبار و پارکینگ‌ها می‌باشد. در حال حاضر، گروه جهان پروفیل پارس انواع فرم‌ها و شکل‌های متداول مقاطع باز همانند چهارچوب در، پروفیل نبشی و پروفیل Z را جهت عرضه به بازار‌های داخلی و خارجی با بهترین کیفیت از بهترین مواد اولیه تولید می‌کند.

    پروفیل درب و پنجره

    مجموعه کامل انواع پروفیل مورد نیاز جهت ساخت درب و پنجره آهنی ساختمان‌ها با کیفیت مناسب و دقت ابعادی عالی در این شرکت، تولید و عرضه می‌گردد.

    پروفیل درب و پنجره دارای کاربرد وسیع در صنعت ساختمان سازی می‌باشد که در کارخانه جهان پروفیل پارس با بهترین کیفیت و در ابعاد مختلف طبق سفارش مشتریان به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

    لوله های مبلی جهان پروفیل پارس

    لوله‌های سبکی که از ورق‌های روغنی طی روش نورد سرد ساخته می‌شوند، لوله‌ مبلی نامیده می‌شوند. گروه جهان پروفیل پارس، در حال حاضر در 3 ضخامت با بالاترین کیفیت از بهترین مواد اولیه، تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌نماید.

    قوطی های صنعتی و ساختمانی شرکت جهان پروفیل پارس

    پروفیل‌های مربع و مستطیل(قوطی) با مقاطع بزرگتر که معروف به ستونی می باشند موارد استفاده متعددی در صنعت و ساختمان سازی دارند. این پروفیل‌ها که در مقاطع مربع ساخته می شوند در ساختن ستون و اسکلت فلزی ساختمان‌ها به کار می‌روند. از پروفیل‌های قوطی مربع و مستطیل در صنایع خودروسازی نیز استفاده می شود.

    شرکت جهان پروفیل پارس از معدود تولیدکنندگان قوطی‌های 60 *60 و 80*80 در ایران می‌باشد که کاربرد عمده آن در صنعت مربوط به ماشین آلات کشاورزی می‌باشد.

    تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، بین کردستان و شیراز، پلاک 82

    Jahan Profile Pars Co

     

    نظر شما