کارخانه ذوب و نورد فولاد آلیاژی سمنان

کارخانه ذوب و نورد فولاد آلیاژی سمنان
فهرست مطالب

    فولاد آلیاژی سمنان با دارا بودن ظرفیت 200.000 تن شمش و مقاطع فولادی در زمینی به مساحت 35 هکتار در مسیر جاده دامغان به سمنان قرار دارد.
    زیر بنای سالنهای تولید و اداری فولاد آلیاژی سمنان در حدود 30.000 متر مربع می باشد.

    این شرکت با دارابودن کادر فنی، متخصص، مجرب و ماهر و تجهیزات و ماشین آلات امکانات و خطوط تولید کامل و روز جهان از بهترین سازندگان آلمان، توانایی تولید انواع شمش های فولادی خاص و آلیاژی را دارد.

    مجتمع صنعتی ذوب و نورد فولاد آلیاژی سمنان

     

    مجتمع صنعتی ذوب و نورد فولاد آلیاژی سمنان در سال 1390 تاسیس شد. در این مجموعه با به کارگیری تکنولوژی روز “یونکر” آلمان و با ظرفیت تولید سالیانه 250 هزار تن انواع شمش فولادی و آلیاژی، در پی تولید محصول با کیفیت و ارتقاء جایگاه برند فولاد سمنان می باشند.

    فعالیت اصلی شرکت فولاد آلیاژی سمنان تولید بیلت(شمش) فولادی با آنالیز های مختلف و آلیازی میباشد. شرکت فولاد آلیاژی سمنان عضو گروه فنی و اقتصادی پارس ارم میباشد.

    مجموعه فولاد سمنان، هم اکنون 400 نفر را به صورت مستقیم مشغول به کار کرده و در آینده‌ای نزدیک، با افتتاح خط تولید انواع میلگرد، نبشی، سپری، ناودانی، تیرآهن و هاش و پیچ و مهره و ریخته گری دقیق قطعات خاص و پیشرفته، این تعداد افزایش چشمگیری خواهد داشت.

    فولاد سمنان مانند سایر کارخانه‌های پارس ارم، واحد تحقیق و توسعه مجهزی را در نظر گرفته‌ است تا با کنترل کیفیت محصولات، بتواند محصولی در استاندارد جهانی تولید و صادر نماید.

    کارخانه فولاد سمنان با 12 سال سابقه کار، ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰ هزار تن انواع شمش‌های فولادی آلیاژی برای تامین زیر ساخت‌های صنعت ساختمانی کشور را دارد، که در حال حاضر به دلیل مشکل خام فروشی سنگ‌های آهن در کشور و کمبود مواد اولیه با بیش از ۷۰ درصد ظرفیت شمش فولادی تولید می شود.

     

    محصولات کارخانه فولاد آلیاژی سمنان

     

    • تولید شمش فولادی 5sp

    این کارخانه  تولیدکننده انواع مقاطع فولادی با کیفیت اعم از شمش فولادی سمنان و انواع فولاد آلیاژی است. شرکت نورد گرم سمنان و مجتمع ذوب و نورد فولاد آلیاژی سمنان از تولید کنندگان شمش فولادی هستند.

    کارخانه نورد گرم سمنان تولیدکننده انواع میلگرد از شمش های فولادی ۱۰*۱۰ یا ۱۵*۱۵ است و تولیدات کارخانه ذوب و نورد فولاد آلیاژی سمنان انواع میلگرد ساده و آجدار از سایز ۸ تا ۲۵ است.

    معرفی شمش فولادی سمنان

    شمش های فولادی به سه حالت بلوم، بیلت و فابریک در بازار عرضه می‌شوند. شمش بیلت در صنایع نورد بیشتر برای تولید میلگرد و سیم فولادی استفاده میشود و شمش بلوم اکثرا برای تولید میلگردهای صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد و در سایزهای 180 به بالا است. شمش فولادی دارای سطح مقطعی ذوزنقه شکل است که طولی کمتر از 2 متر است.

    کاربرد شمش فولادی شرکت فولاد آلیاژی سمنان

    • شمش فولادی 125*125 سمنان ، یکی از پرمصرف ترین محصولات فولادی می باشد.
    • شمش شرکت فولاد سمنان تولید کننده ی شمش ccm sp3 /150 و 6 متری است.
    • شمش کم کربن 150/ccm sp3 فولاد آلیاژی سمنان به علت قابلیت پیچشی و خمشی و کششی در تولید محصولاتی که نیاز به انعطاف پذیری و چکش خواری دارند به کار می روند.
    • شمش کم کربن 150 /ccm sp3 سمنان جهت تهیه محصولات انعطاف پذیر و چکش خوار و حالت پذیر می باشد.
    • شمش ccm sp3/150 جهت تهیه میلگردهای صنعتی – نبشی و ناودانی و سپری و … بکار می رود.

    قیمت شمش فولادی فولاد آلیاژی سمنان

    قیمت شمش فولادی فولاد آلیاژی سمنان به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله آنها قمیت دلار، قیمت مواد اولیه و ابعاد شمش فولادی هستند. مقاطع شمش فولادی در بازار شامل 60×60 ، 80×80 ، 100×100 ، 120×120 ، 125×125 ، 150×150 ، 200×200 است.

    ذوب و نورد فولاد آلیاژی سمنان در بورس

    موضوع: پذیرش کالای شمش فولادی (بیلت)

    مخاطب: کارگزاران و کلیه فعالان بازار
    تاریخ انتشار:16/06/1400
    متن اطلاعیه:
    به اطلاع کارگزاران و کلیه فعالان بازار میرساند؛ پذیرش کالای شمش فولادی (بیلت)، تولید شرکت مجتمع صنعتی ذوب و نورد فولاد آلیاژی سمنان، پس از بررسی مدارک و مستندات درسیصد و نهمین جلسه کمیته عرضه مورخ 15/ 06 /1400، در بازاراصلی شرکت بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت.

    دفتر مرکزی: تهران- خیابان میرداماد- خیابان نساء- کوچه زرنگار – پلاک 39
    تلفن های دفتر مرکزی:  26407770-021

    Semnan alloy steel smelting and rolling factory
    نظر شما