شرکت نورد و لوله اهواز

شرکت نورد و لوله اهواز
قیمت ورق سیاه نورد و لوله اهواز
قیمت ورق سیاه نورد و لوله اهواز
بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1403
محصولضخامتعرضحالتواحد سفارشمحل تحویلقیمت ارزش افزوده نوسانات
ورق سیاه برشی اهواز st37 ضخامت 2 عرض 6020.6رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق سیاه برشی اهواز st37 ضخامت 2.3 عرض 602.30.6رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق سیاه برشی اهواز st37 ضخامت 2.35 عرض 602.350.6رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق سیاه برشی اهواز st37 ضخامت 2.5 عرض 602.50.6رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق سیاه برشی اهواز st37 ضخامت 2.7 عرض 602.70.6رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق سیاه برشی اهواز st37 ضخامت 2.85 عرض 602.850.6رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق سیاه برشی اهواز st37 ضخامت 3 عرض 6030.6رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق سیاه برشی اهواز st37 ضخامت 3.5 عرض 603.50.6رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
ورق سیاه برشی اهواز st37 ضخامت 4 عرض 6040.6رولکیلوگرمانبار تهرانتماس بگیرید -
فهرست مطالب

    شرکت نورد و لوله اهواز اولین تولید کننده ورق گرم فولادی در کشور میباشد. این شرکت در زمینه تهیه و تولید کلاف ورق گرم فولادی، گالوانیزه و استعلام قیمت لوله فولادی فعالیت تولیدی خود را آغاز نمود.

    معرفی شرکت نورد و لوله اهواز

    شرکت نورد و لوله اهواز با بیش از 38 سال تجربه در امر تولید، صادرکننده نمونه استان در سال 83 به فناوری تولیداتی چون ورق آجدار، برای نخستین بار در کشور دست یافت.

    این شرکت اساسی‌ ترین هدف خود را بهبود مستمر کیفیت فعالیت‌ ها با حفظ کرامت نیروهای توانمند خود، به منظور افزایش رضایت‌‌ مندی مشتریان و سایر طرف‌ های ذینفع قرار داده ‌است.

    تاریخچه شرکت نورد و لوله اهواز

    شرکت نورد و لوله اهواز در سال 1346 تاسیس شد. هدف این شرکت تولید کلاف ورق گرم فولادی، لوله‌های سیاه، گالوانیزه، گاز و پروفیل بود. نورد و لوله اهواز در مهرماه 1350 مورد بهره برداری قرار گرفت.

    این شرکت با نیم قرن تجربه در امر تولید محصولات فولادی، با بالاترین کیفیت و طبق استانداردهای بین‌المللی محصولات خود را عرضه میکند.

    مهم‌ترین هدف شرکت نورد و لوله اهواز، بهبود مسمتر کیفیت فعالیت ها به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتری ها باشد. به موجب همین امر دریافت گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 از افتخارات شرکت میباشد. همچنین دریافت گواهینامه های سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای ISO 18001.

    کارخانه نورد و لوله اهواز در سال ۱۳۷۱ بازسازی شد. ظرفیت آن از ۱۰۰ هزار تن به ۶۰۰ هزار تن افزایش یافت. عرض ورق تولیدی از ۵۲۰ میلی‌متر به ۶۰۰ میلی‌متر تبدیل شد.

    بعد از این تاریخ روند تولید کارخانه به مدت 4 سال دچار وقفه شد و تا سال 75 فعالیت مجدد آن طول کشید. پس از آن شرکت نورد و لوله اهواز به طور مستمر به فعالیت های خود ادامه داد. در سال 93 این شرکت خصوصی شده است. اکنون با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه فولادی به کفیت عالی و با استانداردهای بین المللی فعالیت میکند.

    محصولات کارخانه نورد و لوله اهواز

    1. ورق سیاه نورد و لوله اهواز
    2. کلاف ورق گرم فولادی
    3. کلاف ورق اسید شویی شده و روغنی
    4. تسمه ورق تخت
    5. لوله‌های سیاه و پروفیل
    6. لوله‌های گالوانیزه بدون دنده و گالوانیزه دنده شده
    7. لوله‌های گاز
    8. پروفیل چهار گوش با مقاطع مربع و مستطیل

    ورق سیاه نورد و لوله اهواز

    شرکت نورد و لوله اهواز در سال ۱۳۴۶ به منظور تولید ورق گرم فولادی، لوله‌های سیاه، گالوانیزه، گاز و پروفیل تاسیس و در مهرماه ۱۳۵۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این شرکت با نیم قرن تجربه در امر تولید محصولات فولادی، با بالاترین کیفیت و طبق استانداردهای بین‌المللی محصولات خود را عرضه می‌کند.

    شرکت نورد و لوله اهواز مشتمل بر واحدهای نورد گرم ورق، دو کارخانه لوله‌سازی، خطوط برش و دسته‌بندی کلاف ورق، گالوانیزاسیون، واحد ورق اسید شویی و روغنی نمودن ورق می‌باشد.

    گواهینامه های شرکت نورد و لوله اهواز

    • گواهینامه‌ سیستم مدیریت کیفیت ISO9001
    • گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001
    • گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای ISO18001

    مراحل تولید محصولات شرکت نورد و لوله اهواز

    شروع کار در انبار شمش های فولادی میباشد. شمش ها از انبار به سمت کوره هدایت میشوند. میزان دمای کوره در این بخش 1350 درجه سانتی گراد میباشد.

    از ورود هر شمش به داخل کوره تا خروج فولاد گرم کاری شده حدود 180 تا 210 دقیقه زمان صرف میشود. پس از این مرحله، شمش برای عبور مراحل نورد مهیا میشود.

    در نخستین مرحله، 5 تا 7 بار از دستگاه مخصوص عبور میکند. ضخامت شمش از 200 میلیمتر به 40 تا 45 میلیمتر کاهش میابد و به شکل تختال در می آید.
    در این قسمت تختال ورودی از استندهای هفت گانه عبور میکند. سپس به ورق با ضخامت 1.5 تا 8 میلیمتر و عرض 280 تا 600 میلیمتر تبدیل میشود. در این میان اتاق موتور، واحد تراشکاری، اتوماسیون و پشتیبانی خط تولید در راه ایمنی دستگاه ها و سلامت روند تولید می کوشند.

    در نورد و لوله اهواز مراکز متعدد کنترل در برابر هر مرحله از شروع تا پایان طیف کاری را دنبال می کنند. ورق ها سرانجام به مرحله نهایی نزدیک میشوند. مرحله پیچیدن هر ورق به گرد خود و حاصل آمدن محصول نهایی جزو مراحل بعدی میباشد.

    کلاف فولادی با وزن 3 الی 8 تن و به ابعادی به ارتفاع ثابت 600 و متغیر 1800 میلیمتر در این مرحله تولید میگردد. اما این پایان مرحله تولید ورق فولادی نمیباشد. اکنون لازم است از حرارت ورق های گداخته کاسته شود. 24-48 ساعت مورد نیاز است تا ورق های گدازان تولیدی به پایین ترین دمای ممکن برسند.
    تولید 600 هزار تن کلاف ورق گرم فولادی، ظرفیت اسمی کارخانه نورد و لوله اهواز در سال می باشد.

    کارخانه های نورد و لوله اهواز

    شرکت نورد و لوله اهواز مشتمل بر واحدهای نورد گرم ورق، دو کارخانه لوله‌سازی، خطوط برش و دسته‌‌بندی کلاف ورق، گالوانیزاسیون، واحد اسیدشویی و روغنی نمودن ورق است.

    1. کارخانه تولید اکسیژن
    2. کارخانه نورد
    3. کارخانه های لوله سازی
    4. کارخانه گالوانیزاسیون
    5. کارخانه اسیدشویی و ورق روغنی

    کارخانه تولید اکسیژن شرکت نورد و لوله اهواز

    این کارخانه در راستای تحقق بخشی از اهداف کلان شرکت نورد و لوله اهواز و همچنین تحقق برنامه‌های تولید سالیانه تا رسیدن به سطح ظرفیت اسمی تولید، در سال ۱۳۹۲ به منظور تهیه اکسیژن مورد نیاز کارخانجات با مشخصات و ظرفیت تولیدیH ۳۰۰NM3/ به روش CRYOGENIC (کرایوژنیک) یا سرد کردن عمیق از نوع LOW PRESSURE و با درجه خلوص ۹۹/۶ درصد احداث و راه‌اندازی گردیده است.

    کارخانه نورد

    این کارخانه دارای دو کوره با ظرفیت هر یک ۱۱۰ تن در ساعت است و ظرفیت نامی تولید سالانه آن ۶۰۰۰۰۰ تن کلاف ورق گرم فولادی از ضخامت ۱/۵۰ الی ۸ میلی‌متر و عرض حداکثر ۶۰۰ میلی‌متر است.

    کارخانه‌ های لوله‌ سازی نورد و لوله اهواز

    • کارخانه شماره یک: این کارخانه با ظرفیت نامی ۴۰۰۰۰ تن، لوله‌های درز جوش فولادی گاز و فشارقوی از سایز ۲ الی ۶ اینچ تولید می‌کند.
    • کارخانه شماره دو: این کارخانه با ظرفیت نامی ۴۰۰۰۰ تن لوله درز جوش فولادی، علاوه بر تولید لوله‌های سیاه از سایز سه چهارم تا ۴ اینچ، قادر به تولید لوله‌های فشار قوی گاز و مقاطع چهارگوش و مستطیل می‌باشد. همچنینی می‌توانید بروزترین لیست قیمت لوله صنعتی را از کارشناسان فروش این کارخانه بخواهید.

    کارخانه گالوانیزاسیون شرکت نورد و لوله اهواز

    این کارخانه دارای دو دیگ مذاب با ظرفیت نامی ۳۰۰۰۰ تن در سال، تولیدکننده لوله‌های گالوانیزه گرم است

    کارخانه اسیدشویی و روغنی نمودن ورق نورد و لوله اهواز

    این کارخانه در راستای افزایش درجه مرغوبیت ورق‌های تولیدی مبادرت به اسیدشویی و روغن‌اندود کردن کلاف جهت مصارف خاص می‌نماید. ظرفیت نامی این کارخانه ۱۲۰۰۰۰ تن در سال است.

    نظر شما